piatok 19. novembra 2010

Postav dom, zasaď strom...

  Pred pár dňami som posadila 10 ovocných stromov. Niežeby som nikdy predtým neposadila žiaden strom, práve naopak. Avšak doposiaľ to boli  stromy a iné rastliny skor okrasného charakteru. Tiež sa im teším, a veľmi. Ale ozajstný pocit sebauspokojania sa dostavil až po zasadení tých 10 - tich ovocných. Jabloní, hrušiek, čerešní, sliviek, broskyne a dokonca aj moruše. Neviem, či je to tá potreba v nás zásobiť sa na horšie časy, či je to potecha z toho, že moje deti a vnuci sa raz budú tešit z tohto prírodného dedičstva, či prastará sila v nás- matkách- postarať sa o plody, alebo niečo celkom iné...neviem to presne definovať. Ale nikdy doposiaľ sa mi pri zasadení čohokolvek netisli slzy do očí. Odohnala som deti od plápolajúceho ohníka /prvy krát sme dokonca v novembri opekali/ a urobila pár fotiek pri našich prírastkoch.  To aby sme raz vedeli porovnať ako nám naše stromčeky /alebo deti? / vyrástli. Odchádzala som s dobrým pocitom, každému odporúčam túto novembrovú terapiu. Verte mi. Zasaďte strom, je to úžasné...
...teraz už len "dorobiť" tých 7 detí a môžem pokojne umrieť :-D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára