pondelok 27. decembra 2010

a je po šviatkoch...

Neznášam túto vetu. Akonáhle dovečeriame a otvoríme si darčeky, roky rokúce niekto vysloví túto vetu v spišštine. Tento rok to bol môj manžel...Čo už, má pravdu a nám neostáva, len sa tešiť opäť o rok.
Nič to však nezmení na fakte, že Vianoce milujem.
Tento rok som si vyrobila dokonca aj moj vysnívaný vianočný dom...len škoda, že nemám lepší foťák a neviem ho vyfotiť večer, osvetlený len plameňom sviečok...
Dievčatá milujú hrať sa s domčekom, stále niečo premiestňujú, vyberajú, vkladajú a tak sa naša výzdoba postupne mení, deštruuje :-D, ale ja sa teším, že nie je len na pozeranie, ale aj pre zábavu.

Stromčeky som obkukala na nete a podľa návodu si vyrobila vlastné...milujem, keď môžem tvoriť len z prírodných materiálov...
Aj adventný kalendár už je vykradnutý ale ešte chvíľu sa z neho budeme tešiť (vďaka babke).
Ach jo,  viem, že Vianoce sa ešte oficiálne neskončili, ale mňa už chytá nostalgia...Nesmútim však, ak Boh dá, jeho narodenie oslávim aj o rok!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára