nedeľa 29. mája 2011

Domček na hranie

Konečne som si /sama , sebe, si!!! :-D/ splnila sen o domčeku na hranie, dúfajúc, že deti sa v ňom budú hrať a my s manželom môžme makať..Tak to som sa síce šeredne mýlila /stále sa pletú pod nohy a sú všade inde, len nie v domčeku/, ale aspoň mám čisté svedomie, že som preto spravila čo som mohla.../okrem toho, že som si splnila sen, samozrejme :-)/...

Dolná časť  /teda pôvodný zámer bol taký/ - je určená dievčatám



a vrchná - podkrovie- zas Šimonkovi- čoby detektívna kacelária s ďalekohľadom, baterkou, zápisníkom a všetkým potrebným k výkonu tohto povolania :-).  Rebrík, ktorý tam vedie-  v čase fotenia ešte nebol pripevnený... vlastne ako tak pozerám, ešte zopár detailov sme následne dotiahli, snáď raz pridám aktuálnejšie foto- aj ked pre svoju lenivosti o tom dosť pochybujem :-(.
Dievčence majú možnosť hrať sa na kuchynku, cukráreň, cez vyklápacie okienko predávať zmrzlinu, servírovať kávu na terase... A aká je realita? Ak sa hráme s nimi, tak realita je v súlade so zámerom, až na to, že presne naopak- teda dievčence sa tlačia do podkrovia a Šimon dole varí :-))...častejšie ho však využívame na popoludňajší spánok /počas búrky to má svoju romantiku/ a ako stravovaciu bunku :-D...Čo už, ani to nie je celkom zanedbateľné využitie...No a nesmiem zabudnúť- najradšej sa tam hrám ja :-). 

pekný dník všetkým



3 komentáre:

  1. nádherný...mám už síce vnučky vo veku tvojich detí,ale...môôôôôôôôžem sa prísť s tebou pohrať v domčeku? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No jasné Twiggy, upečieme koláčik, navaríme kávičku :-). ďakujem za komentár ;-)

    OdpovedaťOdstrániť