štvrtok 21. októbra 2010

...jeseň

Milujem jeseň. Vlastne je to jedno z mojich najobľúbenejších ročných období.../jedno zo štyroch :-)/...Babie leto by mi vyhovovalo celý rok, ani zima, ani horúco..proste tak akurát. Zdá sa mi, že tento rok som babie leto premeškala. Veľakrát som sa vybrala hľadať tie najkrajšie listy na môj jesenný veniec, vždy som však odišla naprázdno. Každý rok ho totiž vyrábam z farebného lístia. Musí tam byť lístie také ako je jeseň sama- farebné, horúce, roztopašné. Tento rok ma jeseň oklamala... Našla som len žlté listy...Dala som jej druhú šancu, že nabudúce snáď sčervenajú, ale sčervenala som len ja- od závisti, že inde sa červeného lístia "urodilo"..a u nás nie. Rovno si zhnedlo a zhnilo...
Čo už, počkám si do budúceho roka. Dovtedy sa uspokojím s vresmi. V Holandsku počasie nepodvádza..alebo ano? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára